J-U-L-A-F-T-O-N

Idag är det julafton. Men för mig innebär årets julafton inte snö, glögg, köttbullar, kalle anka och klappar. Nej, jag ska för första gången i mitt liv uppleva en amerikansk julafton! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, ärligt. Men, detta är ett förprogramerat inlägg då jag antagligen inte kommer ha internet när jag är där.
Hoppas ni får er bästa jul hittills och hoppas att det inte är alltför mycket folk i Abercrombie affären där jag befinner mig! Om två dagar så åker jag vidare mot sydligare breddgrader och ska för första gången sedan i september få se ljuset och känna värmen. Skulle dock byta allting mot en svensk jul.
God Jul önskar Ebba B, aka. Släden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0