Christmasfeelings everywere

Hej och hå i stugan!
Det är segt med uppdatering nu, men jag tror inte att det inte finns någon som inte kan gissa sig till förklaringen, då det är i slutet av terminen i nian. Till och med på helgerna nuförtiden får vi sitta med näsorna och läsa på om konsumentekonomi, olika franskaverb, andra världskriget, obegribliga mattetal och som en krydda på det, SKA VI SPELA IN EN LÅT. Jag orkar inte, jag kan inte sjunga, jag kan inte komponera, jag har ingen talang när det gäller låtskrivning(måste nog kontakta yllmark för detta) och jag vill bara somna och vakna igen i Juni.
Men, nu är det snart första advent och nu ska vi fan börja uppdatera, lite mindre gameing så hinner vi nog med ett inlägg var.....
Släden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0