JULKLAPPEN/LINA


Hej allihopa!
Lina heter jag, kallas för Julklappen här på bloggen. Är en ganska sprallig tjej som tänker mycket..på allt. Haha! Kallas numera för Bob marly på grund av mitt hår, ja bilder kommer så kan ni se! Jag älskar att röra på mig, dansar tre gånger i veckan, spelar piano gör jag också. Annars älskar jag att sjunga, skriva, intresse för skönhetstips/hälsotips. Ger alltid mina kompisar det, så de brukar inte bli så förvånade om jag sitter med mina vitlökstabletter i matsalen och gurglar salt. Kanske kommer det några tips lite senare?? Juliga då! Jag har en obsession att människor alltid måste sitta på min vänstra sida, speciellt på bio. Och jag har tre serier som är ett måste: One tree hill, Top model och Tyra banks show. Förebilden är Miley Cyrus. Töntigt men sant. Jag är nog världens bästa djurvän, när vi hade idrott och skulle springa 400 m så skulle jag bara säga en sak till alla "okej alla lyssna nu, AKTA MASKARNA!" ja nu säger alla det. När jag var liten tog jag löv och la över det på myror och liknande så de inte skulle bli blöta. Haha!
Okej nu kanske ni har fått en inblick av vem jag är.
EN sista sak: jag ÄLSKAR julen!
Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0