Den sladdande släden

Hej, det är jag som är den "sladdande släden"! :P Kallas dock mest för Ebba. Är 15 år, och brinner för hästar, fotboll och fotografering! På fritiden så är jag inne på facebook och åker på min tejpade moppe. Mina obsessions är bla. att jag måste ha dörren stängd när jag tittar på tv, aningen wierd. Jag är rätt töntig och konstig, många tycker att jag är random/förstår dig inte på mig, förutom mina närmaste vänner som tycker jag e fett tråkig, men som älskar mig för den sak jag är :) Älskar att göra bort mig och försöker alltid bjuda på mig själv. Skulle säga att mina styrkor(förutom MVG i alla ämnen,suck on that) är att att lätta upp stela stämningar genom konstiga kommentarer samt att få folk som gjort sig illa att skratta!
Om ni har andra frågor om så är det bara att slänga in en kommentar eller mejla oss, på [email protected]! (Ja, observera stavfelet där, tacka rudolf.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0