INTRODUSING ME

mee

Hej jag heter ebba och jag är ny bloggare på vår nya blogg julblogg. Jag kommer att namn ge mig som kåta julbocken!

Jag tycker vi borde ha lite roligare namn! Tycker inte ni?

Jag "går" till skolan har sång,piano och dans som hobbys. Jag gillar att ha roligt! haha! Shoppa fast en jag inte behöver ,fika och umgås med mina underbra vänner.

Jag kommer göra mitt bästa och försökta ta med min störtsa juleglädjen till denna blogg istället!

Jag känner redan julglädjen snart är julen här, nej det är ett bra tag kvar vi ska inte ljuga men nog finns det en liten längtan till att sitta vid julgranen med vänner och familj och öppna det där paketet man hoppas ska vara den där speciaella grejen man har velat ha till jul.

Puss & kram hälsar kåta julbocken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0